OPĆI UVJETI I UPUTE PRUŽANJA USLUGA ZA PUTOVANJA


1. OPĆE ODREDBE

Ovdje objavljeni Opći uvjeti (u daljnjem tekstu: Opći uvjeti) sastavni su dio programa jednodnevnih izleta i turističkih paket aranžmana (u daljnjem tekstu: aranžman) koje putnička agencija T.A.G. Travel d.o.o. Pula, Istarska 38 OIB: 87542403982, ID kod: HR-AB-52-0400001891, upisana u sudski registar Trgovačkog suda u Pazinu, (u daljnjem tekstu: agencija) sklapa s putnikom, odnosno s ugovarateljem koji sklapa ugovor u korist treće osobe kao putnika (u daljnjem tekstu: putnik). Svi podaci i uvjeti u programu aranžmana i Općim uvjetima obvezuju obje ugovorne strane, osim ako Ugovorom nije drukčije određeno.

Izrazi koji se koriste u ovim Općim uvjetima imaju značenje utvrđeno Zakonom o pružanju usluga u turizmu (NN 130/2017), osim ako nije drukčije navedeno. Izrazi koji se koriste u ovim Općim uvjetima, a imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i ženski rod. Ukoliko je u pojedinom programu objavljena odredba različita od objavljenih u točkama Općih uvjeta, primjenjuje se odredba/uvjet objavljen u programu.

2. SADRŽAJ ARANŽMANA

Organizator aranžmana, osim ako nije drukčije navedeno, je putnička agencija T.A.G. Travel d.o.o koja jamči provedbu objavljenog programa aranžmana u potpunosti, prema opisanom sadržaju, u navedenim rokovima i prema ugovorenoj cijeni, osim u slučaju izvanrednih okolnosti na koje nije mogla utjecati (rat, nemiri, štrajkovi, terorističke akcije, sanitarni poremećaji, elementarne nepogode, intervencije nadležnih vlasti i slično). Program aranžmana obuhvaća informacije o odredištu, plan putovanja i razdoblje boravka, cijenu aranžmana, usluge, način plaćanja, opće informacije o uvjetima u vezi s putovnicama i vizama, te ostale podatke od značaja za putovanje.

3. CIJENA ARANŽMANA

Cijena aranžmana ili turističke usluge izražena je po osobi u eurima za svaki aranžman ili turističku uslugu, osim ako u programu nije drukčije navedeno, i vrijedi od dana njegove objave. Agencija zadržava pravo promjene cijene u slučaju promjene cijena hotelskih, ugostiteljskih, prijevoznih i drugih usluga, odnosno u slučaju drastične promjene cijena, više od 10%, koje su osnovica za izračunavanje cijene aranžmana. Cijene aranžmana utvrđene su na temelju ugovora agencije i partnera, te ne moraju odgovarati cijenama partnera objavljenim na licu mjesta u destinaciji, stoga eventualna razlika u cijeni ne može biti predmet reklamacije. U slučaju promjene cijene, agencija se obvezuje pismeno obavijestiti putnika o promjeni, te dostaviti izmijenjeni ugovor. Ako putnik u pismenom obliku u roku dva (2) radna dana od dana primitka prijedloga izmjene ugovora ne otkaže putovanje, smatra se da je suglasan s promjenom cijene. U slučaju da putnik ne prihvati novi ugovor, agencija će putniku vratiti uplaćeni iznos za putovanje. Ako je do izmjena ugovora došlo zbog izvanrednih vanjskih okolnosti koje agencija nije mogala predvidjeti, izbjeći ni otkloniti, putnik nema pravo na naknadu štete.

Cijena aranžmana uključuje usluge koje su navedne u programu putovanja. Putnik posebno plaća usluge koje nisu uključene u cijenu aranžmana.

4. PRIJAVE, REZERVACIJE I PLAĆANJE

Putnik se za putovanje može prijaviti u poslovnici agencije, telefonom ili elektronskom poštom. Putnik jamči da je dao ispravne i važeće podatke potrebne za nesmetanu realizaciju putovanja. Agencija nije odgovorna za korištenje ili prosljeđivanje netočnih ili nepotpunih osobnih podataka osoba upisanih u rezervaciji, a putnik je odgovoran za sve troškove, odnosno posljedice nastale iz netočnih podataka.

Putnik je dužan podmiriti troškove aranžmana u skladu s ponudom i općim uvjetima. Za potvrdu rezervacije jednodnevnih izleta, putnik je dužan izvršiti jednokratno plaćanje. Za potvrdu rezervacije višednevnih aranžmana, putnik je dužan izvršiti uplatu akontacije dogovorenog iznosa aranžmana do ugovorenog roka, čime se rezervacija potvrđuje. Agencija ima pravo uskratiti uslugu, odnosno otkazati rezervaciju ukoliko ne primi uplatu akontacije do ugovorenog roka. Preostali iznos putnik je dužan uplatiti do ugovorenog roka.

Ponuđeni hoteli, apartmani ili drugi objekti, te prijevozna sredstva i slično, u agencijskim programima opisani su prema službenoj kategorizaciji dotične zemlje važećoj u trenutku izdavanja programa.

5. SMJEŠTAJ U SOBE/APARTMANE

Raspored smještaja u sobama ili apartmanima određuje recepcija u mjestu boravka. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu/apartman posebnih odlika, dužan je prihvatiti bilo koju službeno registriranu sobu/apartman za izdavanje u pojedinom objektu ili destinaciji navdenu u programu putovanja. Ukoliko programom putovanja nije drukčije navedeno, ulazak u sobu/apartman najčešće nije moguć prije 15:00 sati na dan početka korištenja usluge, a izlazak je do 10:00 sati na dan završetka korištenja usluge. Za kasnije individualne dolaske u smještajne objekte, najčešće nakon 19:00 sati, ukoliko takav kasniji dolazak nije predviđen programom putovanja, putnik je dužan najmanje jedan dan prije polaska o tome obavijestiti agenciju.

6. ODGOVORNOSTI PUTNIKA

Putnik je dužan pridržavati se programa putovanja i kućnog reda u ugostiteljskim i smještajnim objektima i u prijevoznim sredstvima te surađivati s voditeljem putovanja i davateljima usluga u dobroj namjeri. U slučaju nepoštivanja ovih obveza, agencija nije odgovorna za uzrokovanu štetu. Štetu koju je prouzročio, putnik će snositi odmah na recepciji hotela i na drugom mjestu određenom od fizičke ili pravne osobe kojoj je štetu nanio.  Putnik je dužan za vrijeme putovanja pridržavati se pravila o osobnoj sigurnosti. Preporučujemo svakom Putniku da se o zemlji u koju putuje osobno informira na web stranici www.mvpei.hr i pogleda popis država visokog ili umjerenog rizika prema mišljenju MVPEI RH.

Putnik je dužan obavijestiti agenciju o svim činjenicama u pogledu svojeg zdravlja, a koje bi mogle ugroziti odvijanje putovanja (kronične bolesti, alergije, posebna prehrana i slično). Agencija ne snosi nikakvu odgovornost i troškove vezano za zdravstvene probleme putnika prouzročene njegovim propustom informiranja o istima. Agencija će u cijenu aranžmana ukalkulirati i policu putnog zdravstvenog osiguranja.

7. PUTNI DOKUMENTI

Putnik koji se prijavljuje za putovanje u inozemstvo, dužan je o vlastitom trošku pribaviti i posjedovati važeće putne dokumente koji moraju vrijediti za cijelo vrijeme trajanja putovanja, osim ako drukčije nije navedeno. Putnik koji nije državljanin Hrvatske i nema hrvatske putne dokumente, preporučujemo da se prije uplate aranžmana osobno informira o zemlji u koju putuje i uvjetima koje je potrebno ispuniti za putovanje u tu zemlju, imajući u vidu različitost propisa koji vrijede za državljane pojedinih zemalja. Agencija ne odgovara za radnje putnika koji se tiču njegove osobne odgovornosti. U slučaju otkazivanja putovanja zbog nevažećih putnih dokumenata, agencija ne snosi nikakvu odgovornost i putnik u tom slučaju nema pravo na naknadu ili odštetu, a agencija zadržava pravo naknade štete kako je određeno ovim općim uvjetima. Troškove eventualnog gubitka ili krađe dokumenata tijekom putovanja snosi putnik. Predstavnik ili pratitelj može pomoći, ali uz uvjet da se program putovanja neometano odvija.

Ako je za pojedino putovanje potrebna viza i putnik želi ugovoriti ishođenje vize, uz posebnu doplatu agencija može posredovati u ishođenju iste. Putnik je u roku navedenom u programu dužan agenciji dostaviti sve potrebne podatke i dokumente za ishođenje vize za zemlju u koju putuje. Agencija putniku ne jamči ishođenje vize, te u slučaju njezinog neishođenja zbog razloga koji su na strani putnika, putnik od agencije ne može tražiti naknadu ili odštetu.

8. PUTNO OSIGURANJE

Cijena aranžmana uključuje putno zdravstveno osiguranje, osim ako nije drukčije navedeno. Putnik je dužan dostaviti sve potrebne podatke za ugovaranje police putnog zdravstvenog osiguranja. Agencija se odriče odgovornosti za nevaljanost police putnog zdravstvenog osiguranja, ukoliko je putnik dostavio netočne ili nedostatne podatke.

Putniku se preporuča uplatiti osiguranje od otkaza putovanja, koje se izrađuje i naplaćuje isključivo prilikom rezervacije te ga nije moguće izraditi i uplatiti naknadno.

9. PUTNIKOVA PRTLJAGA

Kod zrakoplovnih putovanja putnik ima pravo na onoliko komada ručne prljage koliko je predviđeno pravilnikom avio kompanije. Višak  prtljage putnik  plaća na licu mjesta prema važećem cjeniku avio kompanija.

Kod  prijevoza  autobusom  putnik  može  ponijeti  2  komada  osobne  prtljage.  Putnik je sam dužan voditi brigu o svojim stvarima unesenim u putničku kabinu prijevoznog sredstva (vlak, zrakoplov, autobus, brod…), te ih je prilikom svakog napuštanja prijevoznog sredstva dužan ponijeti sa sobom. U slučaju gubitka prtljage, putnik mora na licu mjesta napraviti zapisnik s predstavnikom prijevoznika i postupiti prema propisima koji se na njih odnose. Kod zrakoplovnog prijevoza, za prtljagu je odgovorna isključivo zrakoplovna kompanija i to na osnovi propisa koji važe u međunarodnom prometu. U slučaju gubitka prtljage u smještajnom objektu putnik zahtjev upućuje nadležnim djelatnicima smještajnog objekta. Agencija nije odgovorna za prijevoz prtljage, stoga ne snosi odgovornost za uništenu ili izgubljenu prtljagu u prijevoznom sredstvu, kao ni za krađu prtljage ili dragocjenosti u smještajnom objektu.

10. PRAVO ORGANIZATORA NA OTKAZ PUTOVANJA ILI PROMJENU PROGRAMA

Agencija zadržava pravo otkazati aranžman ako se za isti ne prijavi dovoljan broj putnika, i to najkasnije do 15 dana prije početka putovanja za višednevna putovanja, te do 48 sati prije polaska za jednodnevne izlete. Najmanji broj putnika potreban za realizaciju putovanja naznačen je u ponudi kod svakog aranžmana. U slučaju otkazivanja putovanja od strane agencije, agencija se obvezuje na povrat ukupno uplaćenih sredstava.

U slučaju nastupa izvanrednih okolnosti koje se ne mogu predvidjeti, izbjeći niti otkloniti (viša sila po važećim pravnim standardima) te u drugim situacijama koje onemogućuju ili znatno otežavaju ispunjenje putovanja, agencija zadržava pravo promjene programa, kao i pravo promjene dana ili sata putovanja zbog promjene reda letenja, i to bez naknade štete, a prema važećim propisima u domaćem i međunarodnom prometu. Ako dođe do promjene u odnosu na ugovoreni smještaj, isti se može zamijeniti samo smještajem u objektu jednake ili više kategorije. Razliku u cijeni smještaja snosi agencija. Agencija ne preuzima odgovornost za promjene radi nepredviđenih okolnosti i više sile tijekom putovanja, pri čemu će osigurati usluge obzirom na nastalu situaciju. 

11. OTKAZIVANJE PUTOVANJA OD STRANE PUTNIKA

Putnik, odnosno ugovaratelj putovanja koji želi otkazati uplaćeni aranžman treba to učiniti isključivo pismenim putem. Datum pismenog otkaza predstavlja osnovicu za obračun otkaznih troškova. Visina troškova određuje se prema danu putnikova otkazivanja, kao i vrsti putovanja. Osim ako na ponudi putovanja nije drugačije navedeno, u slučaju otkaza, agencija od ukupne cijene aranžmana zadržava:

– za otkaz do 30 dana prije polaska 10% cijene aranžmana ,
– za otkaz od 29 do 22 dana prije polaska 25% cijene aranžmana
– za otkaz od 21 do 15 dana prije polaska 40% cijene aranžmana
– za otkaz od 14 do 8 dana prije polaska 80% cijene aranžmana
– za otkaz od 7 do 0 dana prije polaska 100% cijene aranžmana

Za nedolazak („no show”) ili odustajanje nakon početka korištenja aranžmana, zadržava se 100% cijene aranžmana.

Ako putnik za vrijeme trajanja aranžmana samovoljno otkaže aranžman, po povratku nema pravo na naknadu, niti odštetu od agencije, bez obzira na policu osiguranja od otkaza putovanja.

12. RJEŠAVANJE PRIGOVORA

Putnik ima pravo prigovora i pravo na razmjerno sniženje cijene zbog nepotpuno ili neuredno izvršene usluge iz programa aranžmana. Svaki putnik je dužan prigovor podnijeti zasebno. Agencija neće uzeti u razmatranje grupne prigovore. Prigovor se podnosi agenciji isključivo pismenim putem (na e-mail adresu info@tagtravel.hr, poštom ili osobnom dostavom), s kompletnom dokaznom dokumentacijom, najkasnije u roku sedam (7) dana od završetka putovanja. Završetkom putovanja smatra se dan povratka u mjesto polaska prema programu putovanja. Prigovori podneseni nakon proteka roka od sedam (7) dana neće se uzeti u razmatranje. Ako je do neispunjavanja programa ili dijela usluga došlo zbog krivnje agencije, putnik ima pravo na naknadu u visini stvarne vrijednosti neiskorištenih usluga i odštetnim zahtjevom ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana.

Agencija je dužna donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku četrnaest (14) dana od primitka pismenog prigovora. Agencija može produžiti rok donošenja rješenja na prigovor zbog prikupljanja informacija i provjere navoda prigovora kod pružatelja usluga za još najviše četrnaest (14) dana. Agencija je dužna rješavati samo one prigovore uz koje je putnik dostavio dokaz da je prvo uputio pismeni prigovor davatelju usluge na licu mjesta i da se uzrok nije mogao otkloniti na licu mjesta. Dok agencija ne donese rješenje na prigovor, putnik se neopozivo odriče posredovanja bilo koje druge osobe, suda ili davanja informacija u medije. Isto tako u ovom vremenu putnik se odriče prava na tužbu.

Prigovor u tijeku putovanja putnik mora uputiti i izravno davatelju usluge na licu mjesta (recepciji, prijevozniku, ugostitelju ili putničkoj agenciji u odredištu) te od davatelja usluga zatražiti pismenu potvrdu da je prigovor zaprimljen. U slučaju da je sam predmet reklamacije mogao biti riješen u samoj destinaciji s pružateljem usluga, a putnik nije prigovarao u samoj destinaciji, te o nepravilnostima nije pismeno ili na drugi odgovarajući način prigovorio pružatelju usluga, smatra se da je bio zadovoljan s pruženim uslugama, čime je izgubio pravo na podnošenje kasnijih reklamacija sa zahtjevom za bilo kakvu naknadu i odštetu.

13. POVJERLJIVOST I ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Putnik osobne podatke daje dobrovoljno. Osobni podaci potrebni su u svrhu identifikacije i realizacije ugovorene usluge. Isti će se koristiti i za daljnju međusobnu komunikaciju. Agencija se obvezuje da osobne podatke putnika neće dati trećim osobama. Iznimka od davanja osobnih podataka trećim osobama odnosi se na ugovaranje polica putnog osiguranja, tada će se njegovi osobni podaci proslijediti osiguravajućem društvu. Osobni podaci putnika čuvat će se u bazi podataka, sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka i Odluci uprave agencije o načinu prikupljanja, obrade i čuvanja osobnih podataka.

14. ZAVRŠNE ODREDBE

Agencija zadržava pravo izmjene teksta Općih uvjeta u bilo kojem trenutku objavljivanjem izmijenjenog teksta na internetskoj stranici www.tagtravel.hr, a izmjene Općih uvjeta stupaju na snagu odmah po objavljivanju na internetskim stranicama. Ovi uvjeti i uputstva za putovanje isključuju sve dosadašnje uvjete i uputstva o putovanju.

Stranke se obvezuju da će sve moguće sporove prvenstveno riješiti sporazumno i mirnim putem. Ukoliko dogovor nije moguće postići ili putnik nije zadovoljan rješenjem, stranke ugovaraju nadležnost suda u Puli, a primjenjuje se hrvatsko pravo.


Pregledaj zapamćene nekretnine Zatvori prozor